Garantie si retur

Toate produsele comercializate vin insotite de factura, bon fiscal si certificat de garantie.
 
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
 
Produsele au garantie de 30 zile calendaristice din momentul livrarii. Orice produs este insotit de un certificat de garantie, cu toate detalile de identificare, plus detalile negociate intre VANZATOR SI CLIENT.
 
Pentru a beneficia de garantie, montarea piesei se va realiza doar in service autorizat RAR pe tip marca si model. 

Daca produsul nu se afla in parametri tehnici de functionare, acesta este schimbat de catre vanzator. 
 
Produsele defectate in perioada de garantie, vor fi returnate insotite de urmatoarele documente:
 
Copie factura + chitanta curier, dupa caz
Copie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a autovehicului al carui produs sau material fac obiectul garantiei
Copie care atesta valabilitatea inspectiei tehnice periodice
Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de motor si tipul de operatiunie / lucrare, precum si documentele fiscale aferente emise de unitatea de service auto (factura, bon fiscal)
Nota de constatare a lipsei de conformitate sau a viciului ascuns a produsului / materialului emisa de unitatea de service auto

Formularul de cerere retur marfa care se regaseste pe certificatul de ganatie.
 
Cererea clientului va fi analizata iar produsele se vor inlocui in termen de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii de garantie pentru produsele sau materialele neconforme.
 
In cazul in care solicitarea de garantie este neintemeiata, clientul va suporta cheltuielile aferente: costuri de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, ambalare.
 
NU se acorda garantia daca:
 
1. Produsul a fost comandat gresit de catre client sau acesta nu a pus la dispozitia departamentului de vanzari date de identificare sau le-a transmis incorect.
2. Consumatorul solicita garantia in afara termenului mentionat mai sus.
3. Produsul a fost utilizat in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele indicate de producator.
4. Produsele au fost montate intr-o unitate de service auto neautorizata sau fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de constructorul vehiculului sau fabricantului produsului.
5. Produsul a fost montat incorect sau impreuna cu piese uzate, neconforme cu specificatiile producatorului, defecte sau modificate.
6. Uzura sau defectul produsului se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor periodice necorespunzatoare, ori a interventiilor neautorizate asupra produslui
7. Produsul prezinta urme de lovituri, deformari, zgarieturi, socuri mecanice, rupturi etc ( ce nu ii sunt imputabile sau a suferit actiunea unor factori extremi procesului normal de functionare)
8. Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, starea drumurilor, impact, socuri etc. 
9. Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (depasirea greutatii maxime, porniri prin tractare)
10. Instalarea neautorizata pe vehicul de echipamente altele decat cele din echiparea din fabrica care ar putea afecta functionalitatea produsului reclamat
11. Deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a apropierii de surse de caldura
12. Seria / marcajul / sigiliul / codul constructiv de identificare al produslui a fost sterse sau acesta prezinta deteriorari.
13. Demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigililor aplicate de producator, acolo unde este cazul
14. Piesa s-a defectat datorita altor cauze din sistemul din care face parte
15. Defectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora (sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.)
16. Nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului
 
 
Drepturile CLIENTULUI:
 
Sa sesizeze neconcordante dintre produsele comandate in maxim 2 zile calendaristice de la primirea acestuia.

Sa primeasca inapoi contravaloarea produselor in maxim 30 zile calendaristice de la restituirea acestora.


Obligatiile CLIENTULUI
 
Sa verifice coletul si produsul la livrare si sa constate starea acestuia. 
Sa solicite curierului completarea unui PROCESUL VERBAL de constatare a pagubelor In cazul in care se ambalajul coletului este deteriorat sau produsul a suferit deteriorari ca urmare a transportului, 
 
 
Notificarea se face prin e-mail si va cuprinde urmatoarele detalii:
 
- Numarul comenzii, 
 
- Descrierea problemei (produs neconform cu descrierea, ambalaj deteriorate, produs nefunctional etc) 
 
- Fotografii cu deteriorarile MINIM 5 poze
 
- Copie a procesului verbal incheiat cu agentul de curierat, in cazul in care coletul este deteriorat. 

Toate documentele se trimit doar pe adresa de e-mail: retur@clubautoparts.ro NU TELEFONIC
 
 
Drepturile VANZATORULUI
 
VANZATORUL are dreptul de a refuza returul in urmatoarele conditii: 
 
Nerespectarea tuturor obligatiilor clientului, mentionate la punctele 1,7 si 8.
Ambalajul produsului prezinta deteriorari, necauzate de transport nementionate la receptia coletului. Produsele au fost folosite, montate, sudate sau vopsite sau prezinta urme specifice montajului utilizarii NECORESPUNZATOARE
Clientul a efectuat o comanda gresita.

Daca VANZATORUL este totusi de acord sa o schimbe, costurile transportului / retur bani / si orice alta cheltuiala aferenta tranzactiei, vor fi suportate de catre CLIENT.
In cazul in care produsul primit corespunde cu detaliile agreate in urma discutiei cu operatorul nostru, ne asumam dreptul de a nu accepta schimbarea produsului sau returnarea banilor. 
 
Obligatiile VANZATORULUI
 
Sa raspunda solicitarilor de retur in maxim 48 de ore de la primirea acestora si sa comunice CLIENTULUI procedura de retur. 
Sa accepte returul si sa suporte cheltuielile de transport, in cazul in care produsul nu este conform descrierii, este defect, sau a fost deteriorat in urma transportului. 
 
Pentru comenzile platite cu cardul online sau la una din punctele de lucru, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.